نرم افزارهای مکانیزاسیون و اتوماسیون شهرداری ها

مکانیزاسیون و اتوماسیون اداری شهرداری
منابع درآمدهای پایدار و ناپایدار شهرداری تهران در سال 1395

مکانیزاسیون شهرداری ها

لزوم اتوماسیون شهرداری ها

شهرداری ها با طیف گسترده ای از وظایف اداری و خدماتی روبه رو هستند که باعث شده سازمانهای زیر مجموعه ای برای ارائه هرچه بهتر خدمات ایجاد نمایند . از این رو استفاده از سیستم مکانیزاسیون و اتوماسیون اداری شهرداری ها بیش از هر نهاد دیگری مورد توجه قرار می گیرد. مدیریت امور شهرها با درآمدهای پایدار و ناپایدار رقم می‎خورد و در ایران، بالاترین آمار درآمدهای پایدار، به حدود ۳۰ درصد کل درآمدها می‎رسد.

درآمدهای پایدار و ناپایدار شهرداری ها

يکي از مهم ترين اهداف سیستم های اتوماسیون اداری شهرداری ها ، دست يابي به توسعه پايدار شهري است. وابستگی شدید شهرها به منابع ناپایدار، تبعات نامطلوب بسیاری را گریباگیر شهرها کرده است. دسترسی شهرداری‌ها به منابع درآمدی پایدار باعث می‌شود که شهرداری، نقش فعال‌تری در محیط شهری ایفا کند.
نتايج تحليل حاکي از آن است که بخش عمده اي از درآمدهاي حاصله توسط شهرداري ها، با مفاهيم پايداري همخوان نيستند. در واقع منابع درآمد پایدار، حلقه مفقوده است که فقدان آن عملکرد اتوماسیون شهرداری را تحت تأثیر منفی قرار می‌دهد. لذا در صورتی که برخی از درآمد های ناپایدار پیش بینی و مدیریت شود میتوان آن منبع را از درآمدهای پایدار در نظر گرفت.

درآمدهای پایدار:

عوارض حاصل از مالیات بر ارزش افزوده و سایر عوارض ها، پروانه ساختمانی، مازاد تراکم، نوسازی، ارتباطات و حمل و نقل، پروانه های کسب، درآمدهای ناشی از بهای خدمات شهری و …

درآمدهای ناپایدار:

درآمدهای ناپایدار: کمسیون ماده ۱۰۰، درآمد حاصل از تغییر کاربری ها، مازاد درآمد بر هزینه دوره های ما قبل، وصول مطالبات از محل اسناد دریافتی و …

درآمدهای پایدار و ناپایدار

راهکارهای نرم افزاری شرکت سامان

محصولات نرم افزاری ویژه مکانیزاسیون و اتوماسیون شهرداری ها

امروزه اغلب ارگانها و سازمانها در پی کسب سیستم های نرم افزاری برای بالا بردن راندمان کاری و افزایش دقت و سرعت عمل کارمندان و افراد ســــازمان خود می باشند . تولید نرم افزار های تخصصی مکانیزاسیون و اتوماسیون شهرداری ها و نیز مشاوره در زمینه فناوری اطلاعات ، به ویژه کاربرد فناوری اطلاعات در بخش های مالی اتوماسیون اداری شهرداری ها ، از اهداف تاسیس شرکت سامان بشمار می رود و تاکنون نیز توانسته ایم در این راه گام های موثری برداریم. در حال حاضر با تولید ۱۹ محصول تخصصی در حوزه های مختلف در خدمت سازمانها و صنایع مختلف کشور هستیم که به پرکاربردترین آنها در سیستم مکانیزاسیون و اتوماسیون اداری شهرداری ها اشاره می نماییم.

0 0 votes
امتیازدهی